Here's to new beginnings

 Det här är ingen fortsättning på den gamla bloggen. Det här är början på något nytt. Jag kände att jag behövde en paus till att börja med, när jag slutade med den gamla. Nu har jag sakta men säkert känt suget efter att fortsätta. Nej, inte fortsätta. Att börja om på nytt, vilket är i princip vad jag har gjort med hela mitt liv.

Förhoppningsvis kommer snart http://www.lilith.se att funka, och det är väl då ni kommer att se det här. Det är inte förens då jag kommer att visa att jag är igång igen. Det finns en anledning till att jag har behållit rätten till namnet. Det är den jag alltid har varit på nätet, och den jag alltid kommer att vilja vara.

Så mycket har hänt sen sist och jag orkar inte ens börja reda ut vad som har hänt mellan då och nu. Det är därför det här är en nystart. Jag gör nog det här mest för min egen skull, som alltid, och då behöver inga förklaringar till vad som har hänt mellan då och nu.

Ni får helt enkelt bara hoppa på här och nu, och så ser vi vart det leder.

Har även hunnit hända en del rent utseendemässigt



0 comments:

Post a Comment